Huolimatta sosiaalisen median markkinoinnin noususta ja noususta, sähköposti on edelleen erittäin tehokas tapa tavoittaa vanhoja ja uusia asiakkaita. Se on kaukana perinteisiin perustuvasta markkinoinnin muodosta, ja vielä nykyäänkin yli 80 % kuluttajista avaa mielellään tuotemerkkien lähettämiä sähköposteja. Sähköpostimarkkinoinnissa on edelleen kyse konversioista ja vakiintuneiden suhteiden kehittämisestä yritysten ja asiakkaiden välillä. Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi saattavat olla kuromassa kiinni, mutta koemme, että sähköposti tulee olemaan tämän hetken väline vielä monta vuotta. Joten jos aiot päivittää nykyisen strategiasi, olet varmasti tullut oikeaan paikkaan. Nauti tämän lyhyen artikkelin loppuosasta ja katso, voitko käyttää jotakin näistä ehdotuksista ennemmin tai myöhemmin.
Käytä Holidays
Tämä strategia, joka tunnetaan myös nimellä lomakohtaiset viestit, toimii sillä oletuksella, että kuluttajakohteet ovat enemmän kuin todennäköisesti kotona, kun lähetät sähköpostisi. Ajattele kiinnostavaa teemaa, joka erottaa sähköpostisi tavallisesta kuonasta, jonka yleisösi vastaanottaa näinä erikoisina vuodenaikoina. Jos pystyt yhdistämään sen juhlaan, saatat olla voittaja!
Sovellukset
Nämä ovat tämän hetken trendejä, ja jos brändilläsi on yksi tai useampi, mikset käyttäisi sähköpostimarkkinointiasi jakamaan ne asiakkaidesi kanssa. Jos pystyt vakuuttamaan heidät siitä, että he ovat paljon tyytyväisempiä näiden älypuhelimiensa lisäyksiin, saatat joutua kohtaamaan erittäin mukavia latauspyyntöjä melko pian. Mobiilisovellusten tarkoituksena on tehdä elämästä helpompaa, ja kuka voisi todella kiistää tämän tunteen?
Kerro tarina
Käytä luovaa puoltasi rakentaaksesi mainoksia, joissa on sekä tarina että viesti. Koska kuluttajat voivat todella ottaa yhteyttä tähän markkinointityyliin ja he vastaavat todennäköisemmin luontoissuorituksina. Käytä niitä todella määrittämään brändisi ja käyttämällä yrityksen historiaa viestisi yleisen syvyyden parantamiseen. Saatat pian löytää kokonaan uuden yleisön, joka kaipaa tällaista strategista mainontaa.
Kuvaus
Visuaalinen sisältö ei ole koskaan ollut yhtä suosittua, ja sinun tulee käyttää tätä tosiasiaa osana sähköpostimarkkinointistrategiaasi. Kuvat voivat todella kiinnittää huomiosi, varsinkin kun selaat suuria tekstivaltameriä. Varmista, että näiden kahden kokonaisuuden välillä on vahva yhteys, ja vertaa napsautussuhteita ennen ja jälkeen dian sisällyttämisen. Jos etsit mielipiteitä uusimmasta pidätysten tarkistuskäytännöstäsi, lisää vain kuvia, joihin yleisösi voi sekä olla yhteydessä että tuntea intohimoa. Tämä varmistaa, että he osallistuvat paljon nopeammin kuin he olisivat tehneet muuten.
Tilausvaihtoehdot
Tarjoa lukijoillesi useita tilausvaihtoehtoja, ja he vastaavat samalla tavalla. Kerro heille tarkalleen, kuinka monta sähköpostia he voivat odottaa ja kuinka usein niitä saapuu. Hallitsemalla heidän odotuksiaan vältyt järkyttämästä heitä tulevaisuudessa.
Oletko valmis päivittämään?
No, olemme tarjonneet enemmän kuin muutamia kokeiltuja tapoja todella yhdistää sähköpostimarkkinointiisi, joten mitä odotat?