Joten tässä ollaan, pitkälle 2014, ja jos olet päättänyt pitää kiinni sosiaalisen median mainosaseistasi vielä 12 kuukautta, hyvä sinulle! Mutta jos olet huomannut, että trendit ovat alkaneet muuttua ja ehkä harkitset kampanjasi säätämistä vastaamaan näitä muutoksia, ajattelet varmasti oikealla tavalla. Viime vuosi oli varmasti valtava vuosi sosiaalisen median markkinoinnille ja videomedia nousi todella isoon suuntaan. Katsotaanpa, miten nämä muutokset voidaan ottaa huomioon omissa yrityksesi markkinointistrategioissa vuodelle 2014 ja miten ne voivat vaikuttaa.
Google + mainokset
Me kaikki tiedämme, että Google päihittää verkkomarkkinoinnin työkalujen suhteen, ja ei pitäisi olla yllättävää kuulla, että Google+ kilpailee pian myös muiden sosiaalisen median alustojen kanssa kyseisellä osastolla. Tämä päätöksentekijä ei säästä raivoa, kun on kyse sijoitusten huijaamisesta, ja monet AdWords-kampanjatilit jäävät jäädytettyinä, jos todisteita tarvitaan. + Post Ads on julkaistu äskettäin, ja tämän on tarkoitus antaa yrityksille ja tuotemerkeille mahdollisuus käyttää Google + -viestejä hyvän sanan levittämiseen. Hieman erilainen kuin nykyinen sosiaalisen median lähestymistapa, mutta Google tietää, mistä niissä on kyse, ja tämä tarkoittaa, että sinun pitäisi todella katsoa tätä tilaa tai jäädä jälkeen! Google Display -verkosto kasvaa ja paranee, ja voi harmittaa kaikkia yrityksiä tai brändejä, jotka jäävät poissa vuonna 2014.
Twitter marssii päälle!
Huolimatta vastustajista, jotka kertovat kaikille, että Twitter-hevonen on mennyt hyvin ja todella, näyttää siltä, että mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Itse asiassa Twitter-mainosten sanotaan olevan “seuraava iso asia” vuodelle 2014. Tämä alusta kasvoi entisestään vuonna 2013, ja heidän mainontamallinsa uudistaminen on varmasti osoittautunut fiksuksi. Lead Generation Cards ja TV-mainosten kohdistaminen ovat vain kaksi lukuisista strategioista, jotka ovat tähän mennessä osoittautuneet erittäin tehokkaiksi. Osakkeenomistajilla on nyt oma kiinnostus Twitterin suuntaan ja yritysmarkkinoinnin tuottoa tarkastellaan varmasti vuonna 2014. Joten jos et ole vielä aloittanut Twitterin käyttöä kampanjassasi, nyt on sen aika!
Facebook Rokkaa edelleen!
Vaikka Facebookin jatkuvasti muuttuva tyyli on saattanut järkyttää muutama sata miljoonaa seuraajaa, se on silti ylivoimaisesti suurin alusta. Facebook-mainosten pelkkä säädettävyys on yksi syy siihen, miksi Toronton mattokaupat kaltaiset yritykset nauttivat kohteiden valinnasta, joita tarjolla olevat kohtuuhintaiset kampanjat tarjoavat. Katso Facebook-videomainokset vuonna 2014 ja ala miettimään visuaalista debyyttiäsi, jos et ole vielä saanut casting-sohvaasi pois varastosta. Useimmat Zuckerbergin tiimin toteuttamista ideoista näyttävät olevan Midas-kosketus, ja olemme varmoja, että oma markkinointistrategiasi voi viedä osan tästä omaisuudesta omiin laitteisiin, mutta vain, jos muutut ajan myötä!
Ja sitten…
On todellakin teidän, pojat ja tytöt, tehtävänä alkaa liikkua ja vauhdilla loppuvuodelle 2014, ja toivottavasti teillä on menestyksekkäät 9 ja puoli kuukautta käynnistymiseen!
2014 on täällä ja ehkä sinun pitäisi mukauttaa sosiaalisen median markkinointitapaasi?
previous post